ایران با سه اقدام کلیدی می‌تواند حضور خود در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی را تقویت کند

اخرین بروزرسانی در مهر 22, 1404 توسط پیام ابراهیمی یک کارشناس گردشگری با تأکید بر اهمیت نمایشگاه‌های بین‌المللی در معرفی برند ملی کشورها، حضور ایران در این رویدادها را فرصتی راهبردی برای بازتعریف تصویر گردشگری کشور و جذب سرمایه‌گذاری خارجی دانست. نمایشگاه‌های گردشگری؛ ویترین جهانی برای معرفی ایران احمد مطیعی، … ادامه خواندن ایران با سه اقدام کلیدی می‌تواند حضور خود در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی را تقویت کند