تقویت بازاریابی محصولات شیلاتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت
اخرین بروزرسانی در مرداد 28, 1404 توسط پیام ابراهیمی در راستای توسعه صنعت شیلات و ارتقای جایگاه محصولات دریایی در بازار داخلی و خارجی، معاون برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت تقویت بازاریابی و بازاررسانی این محصولات تأکید کرد. اکبر فتحی در چهلمین نشست ستاد هماهنگی امنیت غذایی، … ادامه خواندن تقویت بازاریابی محصولات شیلاتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.