پاسخگویی به ۴ هزار شکایت در سامانه فواد طی دو ماه؛ قزوین پیشتاز در اصلاح خدمات عمومی شد
طی دو ماه اخیر، سامانه نظارت فواد در استان قزوین موفق به ثبت بیش از چهار هزار شکایت مردمی شده که بیش از ۲۲۰ مورد آن به فوریتهای اداری مربوط بوده است. به گفتهی کامل داوودی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، این سامانه با هدف افزایش شفافیت، … ادامه خواندن پاسخگویی به ۴ هزار شکایت در سامانه فواد طی دو ماه؛ قزوین پیشتاز در اصلاح خدمات عمومی شد
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.